OΛΑ ΕΧΟΥΝ τη ΛΥΣΗ τους…
- Βρισκόμαστε μέσα σε μια αμαξοστοιχία που σύρει 9 βαγόνια και
οδηγείται βάσει «ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ»
- με σταθερή ταχύτητα σ’ ένα στρατόπεδο καταναγκαστικής εργασίας.
Οι επιβάτες – μαζί με το πολύτιμο φορτίο που περιέχουν τα 9 βαγόνια – «ενδιαφέρουν» εκείνους που οδηγούν (και κατέχουν) την ατμομηχανή του τραίνου.
Ορισμένοι –ίσως και αρκετοί- απ’ τους επιβάτες έχουν αντιληφθεί «που οδηγούνται»
(δηλ. Τον τελικό προορισμό τους – που είναι μετατροπή τους σε σκλάβους – δούλους και – βέβαια - απόλυτη εκμετάλλευση του πολύτιμου φορτίου από εκείνους που οδηγούν το τραίνο.
Μερικοί απ’ τους επιβάτες δοκιμάζουν να εισέλθουν στο χώρο του μηχανοδηγού:
ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
Οι πόρτες είναι θωρακισμένες και τα παράθυρα επτασφράγιστα και αλεξίσφαιρα.
Σαν να μην έφτανε αυτό, οι «ενήμεροι»
(για τον προορισμό) επιβάτες έχουν ν’ αντιμετωπίσουν
– εκτός απ’ τους «σερίφηδες του τραίνου»
- κι την αμφισβήτηση – αδράνεια – καχυποψία των «υπνωτισμένων», ταλαιπωρημένων, παραδομένων
(και τρομοκρατημένων…) συνεπιβατών
– που πιστεύουν στη … θεωρία:
«Καλύτερα με μια ΞΕΝΗ ατμομηχανή πάνω σ’ ένα τραίνο που πηγαίνει – έστω σ’ ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης – παρά να κουραζόμαστε για να φτιάξουμε τη δική μας ατμομηχανή!»
- με σταθερή ταχύτητα σ’ ένα στρατόπεδο καταναγκαστικής εργασίας.
Οι επιβάτες – μαζί με το πολύτιμο φορτίο που περιέχουν τα 9 βαγόνια – «ενδιαφέρουν» εκείνους που οδηγούν (και κατέχουν) την ατμομηχανή του τραίνου.
Ορισμένοι –ίσως και αρκετοί- απ’ τους επιβάτες έχουν αντιληφθεί «που οδηγούνται»
(δηλ. Τον τελικό προορισμό τους – που είναι μετατροπή τους σε σκλάβους – δούλους και – βέβαια - απόλυτη εκμετάλλευση του πολύτιμου φορτίου από εκείνους που οδηγούν το τραίνο.
Μερικοί απ’ τους επιβάτες δοκιμάζουν να εισέλθουν στο χώρο του μηχανοδηγού:
ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
Οι πόρτες είναι θωρακισμένες και τα παράθυρα επτασφράγιστα και αλεξίσφαιρα.
Σαν να μην έφτανε αυτό, οι «ενήμεροι»
(για τον προορισμό) επιβάτες έχουν ν’ αντιμετωπίσουν
– εκτός απ’ τους «σερίφηδες του τραίνου»
- κι την αμφισβήτηση – αδράνεια – καχυποψία των «υπνωτισμένων», ταλαιπωρημένων, παραδομένων
(και τρομοκρατημένων…) συνεπιβατών
– που πιστεύουν στη … θεωρία:
«Καλύτερα με μια ΞΕΝΗ ατμομηχανή πάνω σ’ ένα τραίνο που πηγαίνει – έστω σ’ ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης – παρά να κουραζόμαστε για να φτιάξουμε τη δική μας ατμομηχανή!»
- Και το πιεστικό ερώτημα που τίθεται
(ενώ ο χρόνος τρέχει…) είναι:
«Πως σταματά αυτό το τραίνο;
Πως μπορούν να σωθούν οι επιβάτες
– μαζί με το πολύτιμο φορτίο που περιέχουν τα 9 βαγόνια;»
(ενώ ο χρόνος τρέχει…) είναι:
«Πως σταματά αυτό το τραίνο;
Πως μπορούν να σωθούν οι επιβάτες
– μαζί με το πολύτιμο φορτίο που περιέχουν τα 9 βαγόνια;»
Ακόμα και το πιο δύσκολο πρόβλημα έχει τη λύση του…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου