-Γιατί ΟΛΟΙ ασχολούνται με την ζωφόρο και τα υπόλοιπα κλεμμένα από τον Ελγιν μάρμαρα του Παρθενώνα και σχεδόν ΚΑΝΕΙΣ με την ΑΦΡΟΔΙΤΗ της ΜΗΛΟΥ και τη ΝΙΚΗ της ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ .
(εκπληκτικής τέχνης αρχαιοελληνικά γλυπτά - αγάλματα)που βρίσκονται στο ΜΟΥΣΕΙΟ του ΛΟΥΒΡΟΥ (όπως και η ΤΖΟΚΟΝΤΑ του ΙΤΑΛΟΥ Λεονάρντο Ντα Βίντσι;)
-Μήπως γιατί η Μελίνα είχε ΓΑΛΛΟ σύζυγο και δεν ήθελε να του δημιουργήσει ¨προβλήματα¨, στον Ζυλ Ντασσέν που ήταν ένας καλός σκηνοθέτης;
- Πάντως είναι κρίμα που χάθηκε η μέγιστη ευκαιρία να κατασκευαστεί ένα ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΡΧΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑΣ και ελληνικής αρχιτεκτονικής ΝΕΟ Μουσείο της Ακρόπολης και οχι ένα τέτοιο κτίριο που ¨παραπέμπει¨(μάλλον) σε Μέγαρο Μουσικής, Οπερα ή ...βάση προσγείωσης διαστημοπλοίων...