-Α Γ Α Π Η: Ο τρόπος να μπαίνεις στη θέση του άλλου κι΄αυτός στη δική σου (αν είναι ΑΜΟΙΒΑΙΑ.)
-Συγχέεται συχνά με την εγωκεντρική τάση να κάνεις στον άλλο, ΟΤΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ πως είναι καλό...ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ !
-Β Ι Β Λ Ι Α: ΄Οπως και τα λαχεία, μόνο ένα στα 1000 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ για πέταμα:
-Τα υπόλοιπα- ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΒΕΒΑΙΑ -¨κερδίζουν¨ ( δηλ. αφήνουν ¨κάτι¨ στον αναγνώστη τους.)
-Γ Α Μ Ο Σ: Κάτι που συμβαίνει για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ εκτός απ΄αυτόν ΠΟΥ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ : Ειλικρινής και αμοιβαίος ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΡΩΤΑΣ!
-Δ Ι Α Σ Κ Ε Δ Α Σ Η: Μια δραστηριότητα που- αφού πληρώσεις ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ -διαπιστώνεις ότι θα πέρναγες ΚΑΛΥΤΕΡΑ στο γρασίδι του πάρκου αγοράζοντας το ΙΔΙΟ ΠΟΤΟ (ίσως και καλύτερο!) στο 1/5 της τιμής του,από περίπτερο ή SYPER MARKET (άσε που μπορεί νάβρισκες και ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΕΑ!)
-Ε Ι Λ Ι Κ Ρ Ι Ν Ε Ι Α : Κάτι που ενώ ΟΛΟΙ απαιτούν από τους γύρω τους,κανείς δεν το χαρίζει με απλοχεριά στον κοινωνικό του περίγυρο.Παράξενο,έτσι;
-Ε Γ Ω Ι Σ Μ Ο Σ : Πολλοί τον μπλέκουν ή τον συγχέουν με τον εγωκεντρισμό.
- Ο εγωισμός (ο ¨υγιής¨ βέβαια περιλαμβάνει 50% ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και 50% ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ.
-Ε Γ Ω Κ Ε Ν Τ Ρ Ι Σ Μ Ο Σ: Το να πιστεύει κάποιος αβασάνιστα ότι γεννήθηκε για ν΄ ασχολούνται ΟΛΟΙ Μ΄ ΑΥΤΟΝ και αυτός να κυριαρχεί ΔΙΑΡΚΩΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.
-Θ Ρ Η Σ Κ Ε Ι Α : Mια φιλοσοφία που εμπεριέχει (πάντα) τη ¨μετά θάνατον¨λύτρωση...
-Ε Ρ Ω Τ Α Σ : Ο γνήσιος-συνήθως- είναι κεραυνοβόλος.
- Αν όμως, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΣ οδηγεί το άτομο σε ακρότητες και απώλεια της αξιοπρέπειας του.Δυστυχώς...
-Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α : Ενας τρόπος να κερδίζεις χρήματα για να εξοφλείς λογαριασμούς,ασφάλειες,χρέη...
.Επίσης ένας καλός τρόπος απόκτησης ΕΥΘΡΑΥΣΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ.
-Ζ Ω Η : Το αντίθετο του θανάτου.
-Ενα δικό σου ¨γήπεδο¨ όπου μπορείς να παίξεις ό,τι παιχνίδι θέλεις (με το ανάλογο τίμημα φυσικά) μέχρι ο διαιτητής να ¨σφυρίξει τη λήξη¨...
-Η Λ Ι Κ Ι Α: Το άλλοθι για να κάνεις (ή να μην κάνεις) κάτι, π.χ. ¨Είμαι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ γι΄ αυτό¨ ή ¨Εφτασα τα 32 .Καιρός να δημιουργήσω οικογένεια¨. ή ¨Είναι παιδί ΑΚΟΜΑ: Τι ΠΕΡΙΜΈΝΕΙΣ απ΄αυτόν;
-Θ Α Ν Α Τ Ο Σ: Αυτό που όλοι φοβούνται (υποσυνείδητα ή συνειδητά) και προσπαθούν να το ¨ξεχνούν¨ με διάφορες ¨δραστηριότητες¨ (δουλειά,έρωτας,θρησκείες,ψώνια κλπ.) Αν- όμως-η ψυχή είναι αθάνατη...ΤΖΑΜΠΑ πηγαίνει τόσος φόβος!
-I N T E R N E T : Η ψευδαίσθηση ότι ¨έχεις όλο τον κόσμο στα χέρια σου¨ ενώ το μόνο που κρατάς είναι ΕΝΑ ΠΟΝΤΙΚΙ (κι΄ αυτό ΨΕΥΤΙΚΟ!)
-Κ Α Τ Α Ν Α Λ Ω Τ Ι Σ Μ Ο Σ (ή ¨¨SHOPPING THERAPY¨¨): Ο τρόπος να ξεχνάς ότι το μοναδικό σου πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ ΒΡΗΚΕΣ (ακόμα!) ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ...(ή βαριέσαι να ψάξεις!
-Λ Α Θ Η :Αυτά για τα οποία ¨φταίνε πάντα οι άλλοι¨ (το λέμε ΕΜΕΙΣ !)ή ¨φταίμε πάντα εμείς¨ (το λένε ΟΙ ΑΛΛΟΙ !)
-L I F E- S T Y L I N G : Ενας παμπόνηρος τρόπος να διατηρείται η ¨show business¨ και η κατανάλωση σε ΥΨΗΛΆ ΕΠΙΠΕΔΑ. Ενας ασφαλής τρόπος να αποκτήσεις διάφορα ΚΟΜΠΛΕΞ, συγκρίνοντας τη ζωή σου με τον τρόπο ζωής ¨διάσημων¨ προσώπων.
-Μ Μ Ε (Μέσα μαζικής ενημέρωσης): Η προβολή εικόνων που-με μικρές εξαιρέσεις-αφαιρούν πολύτιμο χρόνο από την επικοινωνία με τους γύρω σου (εκτός του ότι δημιουργούν ¨πρότυπα πραγματικότητας¨ σύμφωνα με τις επιθυμίες και τους ¨στόχους¨ των καναλαρχών.)
-Μ Ο Ν Α Ξ Ι Α :Το να ΜΗΝ κάνεις συμβιβασμούς γύρω απ΄ τις αρχές και τα πιστεύω σου.
-Οσο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΙ ,τόσο μεγαλύτερο το πλήθος γύρω σου και δίπλα σου...
-Ν Ο Η Μ Α : Τα πράγματα που κάνουν ευτυχισμένο κάποιον (και δυστυχισμένο κάποιον άλλο). π.χ.:Ο γιατρός θέλει να σώσει τον ασθενή αλλά ο τελετάρχης κηδειών...¨θέλει¨ το θάνατό του γιατί ¨έχει υποχρεώσεις¨ (και οικογένεια-επίσης!)
-Ξ Α Ν Θ Ο (χρώμα): Το απόλυτο φετίχ ανδρών και γυναικών.Η τρανή απόδειξη πως ό,τι λάμπει μπορεί και να είναι(;) χρυσός.Είναι όμως;
-Ο Μ Ο Ρ Φ Ι Α :Κάτι που όλοι θεωρούν ¨σχετικό¨ όταν συζητούν μεταξύ τους,αλλά-¨κατ΄ ιδίαν¨ οι άντρες θεωρούν πρότυπα ομορφιάς τη Σαρλίζ Θερόν και την Αντζελίνα Τζολί,ενώ οι περισσότερες γυναίκες ονειρεύονται κάποιον σαν το Σάκη Ρουβά, τον Μπράντ Πιτ ή τον Τζόρτζ Κλούνεϊ.
-Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Σ :Πολλοί τον συγχέουν με την τεχνογνωσια.Στην πραγματικότητα είναι ένα κράμα αρχών,εθίμων,παραδόσεων,αλληλεγγύης και ανθρωπισμού.
-Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Η : Ο τρόπος να εξηγείς στον κόσμο (αφού υποτιμάς-A PRIORI -τη νοημοσύνη του) ότι γι΄ αυτά που ΔΕΝ έγιναν φταίνε πάντα οι ¨αρνητικές συγκυρίες¨ ( όπως και τα αντίπαλα κόμματα),ενώ για όσα ((ελάχιστα...) έγιναν πρέπει να απονεμηθεί Η ΥΨΙΣΤΗ ΤΙΜΗ στο συγκεκριμένο κόμμα-όπως να τους φιλάμε με σεβασμό το χέρι ή να γονατίζουμε μπροστά τους από ευγνωμοσύνη, (π.χ. όταν τους συναντούμε στο δρόμο ή σε κάποια εκδήλωση...)
-Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α : Κάτι που το ¨κατασκευάζουν¨ οι ίδιοι οι άνθρωποι μέσα από τα όνειρα τους,τις εμμονές ή τα βιώματά τους και- κυρίως-τις προσπάθειες τους.
-Στίς μέρες μας-μάλλον- ¨κατασκευάζεται¨ από τα Μ.Μ.Ε.-μέσω της ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΠΑΝΩ ΜΑΣ.
Ρ Ε Υ Μ Α -ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ :
-Κάτι που παρασύρει ¨προς τα δω ή πρός τα ΄κεί¨ .Κάποιος να κλείσει το παράθυρο! (ή την πόρτα...).
-Σ Τ Α Τ Ι Σ Τ Ι Κ Η : Η αμφίβολη λογική (;) του ¨ μέσου όρου¨ και της ¨περιοδικότητας¨ ( ή πως να εξηγείς τα ανεξήγητα...) π.χ. : Αν εγώ έχω 30 ευρώ,ένας φίλος μου 120 ευρώ και η μητέρα μου 10ευρώ, ο ¨μέσος όρος¨ και των τριών είναι 30+120+10=160, 160/3=53 ευρώ. Ομως και οι τρείς μας εξακολουθούμε να έχουμε ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ !
-Τ Ε Χ Ν Ο Λ Ο Γ Ι Α : Κάτι που κάνει (διαρκώς!) τη ΖΩΗ μας ΠΙΟ ΣΥΝΘΕΤΗ και ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ...
-Τ Υ Χ Ε Ρ Α -Π Α Ι Χ Ν Ι Δ Ι Α : Μια από τις κυριότερες δραστηριότητες του σύγχρονου ανθρώπου και ένας πανέξυπνος τρόπος των κυβερνήσεων να συσσωρεύουν χρήματα στα ταμεία τους.
-Υ Ψ Η Λ Η -Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α : Ενα απειροελάχιστο κομμάτι του κοινωνικού συνόλου που έχει την εντύπωση ότι το χαρτονόμισμα των 5 ευρώ είναι ΜΟΝΟ για φιλοδώρημα στην καφετέρια (επίσης δεν κουβαλούν μαζί τους κέρματα γιατί ¨κουδουνίζουν ενοχλητικά¨ πάνω τους!)
-Χ Ρ Η Μ Α : ¨Συμπυκνωμένος¨ χρόνος εργασίας. Η αξία του διαφέρει ανάλογα με το ¨ποιός¨ το έχει: π.χ. ένας ψιλικατζής σε μια γειτονιά κερδίζει 1 ευρώ κάθε 12 min (ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ -όχι τζίρος!) ενώ ένας ακριβοπληρωμένος τραγουδιστής κερδίζει το ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ σε ...τρία δευτερόλεπτα!
-Χ Ρ Ο Ν Ο Σ : Αν και ο ¨προσδόκιμος χρόνος¨ της ζωής μας δεν υπερβαίνει τις 28.000 μέρες (680.000 ώρες περίπου) μια ανεξάρτητη έρευνα διαπίστωσε ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ- γύρω στα 30 min.(δηλ.15.000 ώρες συνολικά ΜΟΝΟ για τα φανάρια!)
-Ψ Ε Μ Μ Α : Αυτό που οι άνθρωποι λένε όταν θέλουν να κερδίσουν ή ν΄ αποφύγουν κάτι,(σε μερικές περιπτώσεις ΑΠΛΑ ο φόβος της αλ.ηθειας...)
-Ψ Υ Χ Ο Λ Ο Γ Ι Α : Η ¨τέχνη¨ της μετατροπής ενός ασήμαντου προβλήματος σε ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ¨ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ¨ διάρκειας 2 ετών (!)- και βάλε...Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι ψυχολόγοι μένουν σε ¨ακριβές¨ περιοχές και- συνήθως- περνούν τις διακοπές τους στην Ελβετία ή σε εξωτικούς προορισμούς της Καραϊβικής και του Ειρηνικού.
-Ω Χ ! Συνηθισμένο επιφώνημα (κυρίως του μέσου Ελληνα...) που αποδεικνύει περίτρανα ότι τα πράγματα ήταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ απ΄ ότι πιστεύαμε,νομίζαμε ή περιμέναμε...
-Συγχέεται συχνά με την εγωκεντρική τάση να κάνεις στον άλλο, ΟΤΙ ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ πως είναι καλό...ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ !
-Β Ι Β Λ Ι Α: ΄Οπως και τα λαχεία, μόνο ένα στα 1000 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ για πέταμα:
-Τα υπόλοιπα- ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΒΕΒΑΙΑ -¨κερδίζουν¨ ( δηλ. αφήνουν ¨κάτι¨ στον αναγνώστη τους.)
-Γ Α Μ Ο Σ: Κάτι που συμβαίνει για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ εκτός απ΄αυτόν ΠΟΥ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ : Ειλικρινής και αμοιβαίος ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΡΩΤΑΣ!
-Δ Ι Α Σ Κ Ε Δ Α Σ Η: Μια δραστηριότητα που- αφού πληρώσεις ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ -διαπιστώνεις ότι θα πέρναγες ΚΑΛΥΤΕΡΑ στο γρασίδι του πάρκου αγοράζοντας το ΙΔΙΟ ΠΟΤΟ (ίσως και καλύτερο!) στο 1/5 της τιμής του,από περίπτερο ή SYPER MARKET (άσε που μπορεί νάβρισκες και ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΕΑ!)
-Ε Ι Λ Ι Κ Ρ Ι Ν Ε Ι Α : Κάτι που ενώ ΟΛΟΙ απαιτούν από τους γύρω τους,κανείς δεν το χαρίζει με απλοχεριά στον κοινωνικό του περίγυρο.Παράξενο,έτσι;
-Ε Γ Ω Ι Σ Μ Ο Σ : Πολλοί τον μπλέκουν ή τον συγχέουν με τον εγωκεντρισμό.
- Ο εγωισμός (ο ¨υγιής¨ βέβαια περιλαμβάνει 50% ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και 50% ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ.
-Ε Γ Ω Κ Ε Ν Τ Ρ Ι Σ Μ Ο Σ: Το να πιστεύει κάποιος αβασάνιστα ότι γεννήθηκε για ν΄ ασχολούνται ΟΛΟΙ Μ΄ ΑΥΤΟΝ και αυτός να κυριαρχεί ΔΙΑΡΚΩΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.
-Θ Ρ Η Σ Κ Ε Ι Α : Mια φιλοσοφία που εμπεριέχει (πάντα) τη ¨μετά θάνατον¨λύτρωση...
-Ε Ρ Ω Τ Α Σ : Ο γνήσιος-συνήθως- είναι κεραυνοβόλος.
- Αν όμως, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΣ οδηγεί το άτομο σε ακρότητες και απώλεια της αξιοπρέπειας του.Δυστυχώς...
-Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α : Ενας τρόπος να κερδίζεις χρήματα για να εξοφλείς λογαριασμούς,ασφάλειες,χρέη...
.Επίσης ένας καλός τρόπος απόκτησης ΕΥΘΡΑΥΣΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ.
-Ζ Ω Η : Το αντίθετο του θανάτου.
-Ενα δικό σου ¨γήπεδο¨ όπου μπορείς να παίξεις ό,τι παιχνίδι θέλεις (με το ανάλογο τίμημα φυσικά) μέχρι ο διαιτητής να ¨σφυρίξει τη λήξη¨...
-Η Λ Ι Κ Ι Α: Το άλλοθι για να κάνεις (ή να μην κάνεις) κάτι, π.χ. ¨Είμαι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ γι΄ αυτό¨ ή ¨Εφτασα τα 32 .Καιρός να δημιουργήσω οικογένεια¨. ή ¨Είναι παιδί ΑΚΟΜΑ: Τι ΠΕΡΙΜΈΝΕΙΣ απ΄αυτόν;
-Θ Α Ν Α Τ Ο Σ: Αυτό που όλοι φοβούνται (υποσυνείδητα ή συνειδητά) και προσπαθούν να το ¨ξεχνούν¨ με διάφορες ¨δραστηριότητες¨ (δουλειά,έρωτας,θρησκείες,ψώνια κλπ.) Αν- όμως-η ψυχή είναι αθάνατη...ΤΖΑΜΠΑ πηγαίνει τόσος φόβος!
-I N T E R N E T : Η ψευδαίσθηση ότι ¨έχεις όλο τον κόσμο στα χέρια σου¨ ενώ το μόνο που κρατάς είναι ΕΝΑ ΠΟΝΤΙΚΙ (κι΄ αυτό ΨΕΥΤΙΚΟ!)
-Κ Α Τ Α Ν Α Λ Ω Τ Ι Σ Μ Ο Σ (ή ¨¨SHOPPING THERAPY¨¨): Ο τρόπος να ξεχνάς ότι το μοναδικό σου πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ ΒΡΗΚΕΣ (ακόμα!) ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ...(ή βαριέσαι να ψάξεις!
-Λ Α Θ Η :Αυτά για τα οποία ¨φταίνε πάντα οι άλλοι¨ (το λέμε ΕΜΕΙΣ !)ή ¨φταίμε πάντα εμείς¨ (το λένε ΟΙ ΑΛΛΟΙ !)
-L I F E- S T Y L I N G : Ενας παμπόνηρος τρόπος να διατηρείται η ¨show business¨ και η κατανάλωση σε ΥΨΗΛΆ ΕΠΙΠΕΔΑ. Ενας ασφαλής τρόπος να αποκτήσεις διάφορα ΚΟΜΠΛΕΞ, συγκρίνοντας τη ζωή σου με τον τρόπο ζωής ¨διάσημων¨ προσώπων.
-Μ Μ Ε (Μέσα μαζικής ενημέρωσης): Η προβολή εικόνων που-με μικρές εξαιρέσεις-αφαιρούν πολύτιμο χρόνο από την επικοινωνία με τους γύρω σου (εκτός του ότι δημιουργούν ¨πρότυπα πραγματικότητας¨ σύμφωνα με τις επιθυμίες και τους ¨στόχους¨ των καναλαρχών.)
-Μ Ο Ν Α Ξ Ι Α :Το να ΜΗΝ κάνεις συμβιβασμούς γύρω απ΄ τις αρχές και τα πιστεύω σου.
-Οσο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΙ ,τόσο μεγαλύτερο το πλήθος γύρω σου και δίπλα σου...
-Ν Ο Η Μ Α : Τα πράγματα που κάνουν ευτυχισμένο κάποιον (και δυστυχισμένο κάποιον άλλο). π.χ.:Ο γιατρός θέλει να σώσει τον ασθενή αλλά ο τελετάρχης κηδειών...¨θέλει¨ το θάνατό του γιατί ¨έχει υποχρεώσεις¨ (και οικογένεια-επίσης!)
-Ξ Α Ν Θ Ο (χρώμα): Το απόλυτο φετίχ ανδρών και γυναικών.Η τρανή απόδειξη πως ό,τι λάμπει μπορεί και να είναι(;) χρυσός.Είναι όμως;
-Ο Μ Ο Ρ Φ Ι Α :Κάτι που όλοι θεωρούν ¨σχετικό¨ όταν συζητούν μεταξύ τους,αλλά-¨κατ΄ ιδίαν¨ οι άντρες θεωρούν πρότυπα ομορφιάς τη Σαρλίζ Θερόν και την Αντζελίνα Τζολί,ενώ οι περισσότερες γυναίκες ονειρεύονται κάποιον σαν το Σάκη Ρουβά, τον Μπράντ Πιτ ή τον Τζόρτζ Κλούνεϊ.
-Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Σ :Πολλοί τον συγχέουν με την τεχνογνωσια.Στην πραγματικότητα είναι ένα κράμα αρχών,εθίμων,παραδόσεων,αλληλεγγύης και ανθρωπισμού.
-Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Η : Ο τρόπος να εξηγείς στον κόσμο (αφού υποτιμάς-A PRIORI -τη νοημοσύνη του) ότι γι΄ αυτά που ΔΕΝ έγιναν φταίνε πάντα οι ¨αρνητικές συγκυρίες¨ ( όπως και τα αντίπαλα κόμματα),ενώ για όσα ((ελάχιστα...) έγιναν πρέπει να απονεμηθεί Η ΥΨΙΣΤΗ ΤΙΜΗ στο συγκεκριμένο κόμμα-όπως να τους φιλάμε με σεβασμό το χέρι ή να γονατίζουμε μπροστά τους από ευγνωμοσύνη, (π.χ. όταν τους συναντούμε στο δρόμο ή σε κάποια εκδήλωση...)
-Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α : Κάτι που το ¨κατασκευάζουν¨ οι ίδιοι οι άνθρωποι μέσα από τα όνειρα τους,τις εμμονές ή τα βιώματά τους και- κυρίως-τις προσπάθειες τους.
-Στίς μέρες μας-μάλλον- ¨κατασκευάζεται¨ από τα Μ.Μ.Ε.-μέσω της ΠΛΥΣΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΠΑΝΩ ΜΑΣ.
Ρ Ε Υ Μ Α -ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ :
-Κάτι που παρασύρει ¨προς τα δω ή πρός τα ΄κεί¨ .Κάποιος να κλείσει το παράθυρο! (ή την πόρτα...).
-Σ Τ Α Τ Ι Σ Τ Ι Κ Η : Η αμφίβολη λογική (;) του ¨ μέσου όρου¨ και της ¨περιοδικότητας¨ ( ή πως να εξηγείς τα ανεξήγητα...) π.χ. : Αν εγώ έχω 30 ευρώ,ένας φίλος μου 120 ευρώ και η μητέρα μου 10ευρώ, ο ¨μέσος όρος¨ και των τριών είναι 30+120+10=160, 160/3=53 ευρώ. Ομως και οι τρείς μας εξακολουθούμε να έχουμε ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΧΙΚΟ ΠΟΣΟ !
-Τ Ε Χ Ν Ο Λ Ο Γ Ι Α : Κάτι που κάνει (διαρκώς!) τη ΖΩΗ μας ΠΙΟ ΣΥΝΘΕΤΗ και ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ...
-Τ Υ Χ Ε Ρ Α -Π Α Ι Χ Ν Ι Δ Ι Α : Μια από τις κυριότερες δραστηριότητες του σύγχρονου ανθρώπου και ένας πανέξυπνος τρόπος των κυβερνήσεων να συσσωρεύουν χρήματα στα ταμεία τους.
-Υ Ψ Η Λ Η -Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α : Ενα απειροελάχιστο κομμάτι του κοινωνικού συνόλου που έχει την εντύπωση ότι το χαρτονόμισμα των 5 ευρώ είναι ΜΟΝΟ για φιλοδώρημα στην καφετέρια (επίσης δεν κουβαλούν μαζί τους κέρματα γιατί ¨κουδουνίζουν ενοχλητικά¨ πάνω τους!)
-Χ Ρ Η Μ Α : ¨Συμπυκνωμένος¨ χρόνος εργασίας. Η αξία του διαφέρει ανάλογα με το ¨ποιός¨ το έχει: π.χ. ένας ψιλικατζής σε μια γειτονιά κερδίζει 1 ευρώ κάθε 12 min (ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ -όχι τζίρος!) ενώ ένας ακριβοπληρωμένος τραγουδιστής κερδίζει το ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ σε ...τρία δευτερόλεπτα!
-Χ Ρ Ο Ν Ο Σ : Αν και ο ¨προσδόκιμος χρόνος¨ της ζωής μας δεν υπερβαίνει τις 28.000 μέρες (680.000 ώρες περίπου) μια ανεξάρτητη έρευνα διαπίστωσε ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ- γύρω στα 30 min.(δηλ.15.000 ώρες συνολικά ΜΟΝΟ για τα φανάρια!)
-Ψ Ε Μ Μ Α : Αυτό που οι άνθρωποι λένε όταν θέλουν να κερδίσουν ή ν΄ αποφύγουν κάτι,(σε μερικές περιπτώσεις ΑΠΛΑ ο φόβος της αλ.ηθειας...)
-Ψ Υ Χ Ο Λ Ο Γ Ι Α : Η ¨τέχνη¨ της μετατροπής ενός ασήμαντου προβλήματος σε ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ¨ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ¨ διάρκειας 2 ετών (!)- και βάλε...Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι ψυχολόγοι μένουν σε ¨ακριβές¨ περιοχές και- συνήθως- περνούν τις διακοπές τους στην Ελβετία ή σε εξωτικούς προορισμούς της Καραϊβικής και του Ειρηνικού.
-Ω Χ ! Συνηθισμένο επιφώνημα (κυρίως του μέσου Ελληνα...) που αποδεικνύει περίτρανα ότι τα πράγματα ήταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ απ΄ ότι πιστεύαμε,νομίζαμε ή περιμέναμε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου