12 Ιουλ 2009

ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ...



  ...Και (εν μέσω οικονομικής κρίσης!...) θα διοργανώσουμε ΚΑΙ τους ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ του 2013 (πράγμα που σημαίνει αβάσταχτα έξοδα = νέοι φόροι για τον μέσο πολίτη και ατελείωτα κέρδη για "Εργολάβους" και λοιπούς... διαπλεκόμενους).


  -Λοιπόν, έχω κι' ΕΓΩ ΕΛΛΕΙΜΜΑ (στην τσέπη μου!) -όπως το 90 - 95% των Ελλήνων:
  - Ποιον θα "φορολογήσω" για να καλύψω τα οικονομικά μου κενά (τη "μαύρη τρύπα" της τσέπης μου -που στο κάτω - κάτω ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ εγώ'γι αυτήν;!). 

  -Το κράτος έχει τα (όποια) ελλείμματα που ΑΥΤΟ τα ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ (Ολυμπιακοί αγώνες, γέφυρες, "μεγάλα έργα", διορισμοί, ρουσφέτια, εκλογικές αναμετρήσεις κ.λπ.) ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ από τον ΠΟΛΙΤΗ να του τα καλύψει -αν είναι δυνατόν! 
  -Δηλαδή άλλος γ... κι' άλλος πληρώνει!

  -Η "λογική" του κράτους απλά είναι "λογική" του παραλόγου και ΔΕΝ ΕΧΕΙ το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΗΘΙΚΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ (θα πείτε, ποιος ασχολείται με την... ηθική στις μέρες μας;). ΠΟΛΛΟΙ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, πολύ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ απ' όσοι νομίζουν ότι υπάρχουν, οι "πολιτικοί" και τα "συμφέροντα" (ντόπια και... αλλοδαπά!).
  - Το 47% της αποχής το αποδεικνύει περίτρανα...

  -Τελειώνοντας, μένω με την έκπληξη (και την "κρυάδα")
απ' τις ΔΎΟ πρόσφατες γκέλες της κυβέρνησης:

  - Το... 1142 όπου θα... ρουφιανεύουν (!) οι πολίτες ο ένας τον άλλον (!) και την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δήλωση - σε τηλεοπτικό σταθμό- κάποιου εκπρόσωπου του ΥΠΕΧΩΔΕ:
  - "Οι ημιυπαίθριοι χώροι ΔΕΝ είναι δυνατόν να καταγραφούν, ούτε ξέρουμε τον ακριβή αριθμό τους - εκτός αν υπάρξει σχετική... καταγγελία!". (Ο Παπαδόπουλος τώρα δικαιώνεται!)

- Οσοι πιστοί ρουφιάνοι (του γείτονα!) προσέλθετε...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνολικές προβολές σελίδας